Zorgstroom heeft een cliëntenpanel gelanceerd, een initiatief van de Centrale Cliëntenraad (CCR) van Zorgstroom. Zorgstroom en de CCR hechten veel waarde aan de mening van cliënten en hun naasten, want we verbeteren onze zorg continu waarbij onze cliënten centraal staan. Met het cliëntenpanel kunnen cliënten laagdrempelig meedenken over uiteenlopende onderwerpen. Het doel van het panel is dat de zorgverlening nog meer wordt afgestemd op de wensen en behoeften van onze cliënten en hun naasten.
Hoe werkt het?
Een aantal keer per jaar benaderen we de leden van het cliëntenpanel via een digitale vragenlijst. Het invullen van deze vragenlijst duurt ongeveer 5 tot 10 minuten. Deelname aan de vragenlijsten is vrijwillig en cliënten kunnen zich ook altijd weer uitschrijven. Uiteraard worden antwoorden anoniem verwerkt en beveiligd. Zowel cliënten als hun naasten mogen zich aanmelden voor het cliëntenpanel.
Hoe meld u zich aan?
Heeft u interesse om uw mening te geven via het cliëntenpanel om zo de zorg van Zorgstroom te verbeteren? U kunt zich aanmelden via deze link.
Resultaten
De resultaten worden gedeeld met de CCR. U krijgt ook inzage in de resultaten. Deze worden per mail verstrekt. Antwoorden worden nooit gekoppeld aan persoonsgegevens.
Centrale cliëntenraad
De CCR behartigt binnen Zorgstroom de belangen van alle cliënten en wordt geïnformeerd over allerlei beleidszaken met betrekking tot de cliënten. De CCR zoekt in overleg met de Raad van Bestuur naar oplossingen en verbeteringen.
Contact
Voor vragen of suggesties kunt u contact opnemen met het secretariaat van de CCR:
0118 – 684 000
clientenraad@zorgstroom.nl