Home Over ons Complimenten en klachten

WVO Zorg en Zorgstroom gaan samen verder als Amarijn

Met trots maken wij bekend dat WVO Zorg en Zorgstroom vanaf nu verder gaan onder de naam ‘Amarijn’. Lees meer over onze nieuwe naam op de fusiepagina

Bij Zorgstroom werken we samen aan de beste zorg voor de cliënt. Ervaart u onze zorg en dienstverlening als prettig? En wilt u ons daarvoor een compliment geven? Dat vinden we fijn. Waardering is voor iedereen belangrijk. Ook voor onze medewerkers.

Waardeer ons op Zorgkaart Nederland

U kunt uw waardering kenbaar maken via Zorgkaart Nederland. Dat werkt eenvoudig en kost niet veel tijd. Zo geeft u onze medewerkers een compliment en helpt u ook anderen kiezen.

U kunt uw waardering kenbaar maken via Zorgkaart Nederland.

Word lid van het cliëntenpanel

Het cliëntenpanel is een initiatief van de Centrale Cliëntenraad (CCR) van Zorgstroom. De CCR behartigt binnen Zorgstroom de belangen van alle cliënten en wordt geïnformeerd over allerlei beleidszaken met betrekking tot de cliënten. De CCR zoekt in overleg met de Raad van Bestuur naar oplossingen en verbeteringen. Uw mening staat hierbij centraal. Meer info en inschrijven kan via deze pagina.

Kan onze zorg en dienstverlening beter?

De medewerkers van Zorgstroom doen hun best om u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het voorkomen dat u niet geheel tevreden bent. We gaan hierover graag in gesprek met u, zodat wij onze zorg- en dienstverlening nog verder kunnen verbeteren. Heeft u een tip over hoe de zorg- of dienstverlening van Zorgstroom beter kan? U kunt uw tips bespreken met een medewerker van Zorgstroom of deze aan ons doorgeven via de website.

Klacht

Bij Zorgstroom vinden we het belangrijk zorgvuldig om te gaan met klachten. Daarom werken we volgens een klachtenregeling. We vinden het fijn als u een klacht bespreekt met de betreffende medewerker of diens leidinggevende. Komt u er niet uit of bespreekt u de klacht liever met iemand anders? Dan kunt u terecht bij de klachtenfunctionarissen van Zorgstroom. U kunt een klacht doorgeven via de website. Ook kunt contact opnemen met de klachtenfunctionarissen via klachtenfunctionaris@zorgstroom.nl.

Geschillencommissie

Als een klacht niet naar tevredenheid is opgelost en u berust daar niet in, dan kunt u dit voorleggen aan de geschillencommissie. Zorgstroom is aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg. Meer informatie kunt u vinden op www.degeschillencommissiezorg.nl, of u kunt telefonisch contact opnemen met de geschillencommissie via 070 – 31 053 80.

Vragen over onze zorg?
Vragen over ons zorgaanbod of advies nodig? Wij helpen u graag!
0118 - 684000 Bel mij terug Naar contact